loading...
فروشگاه اینترنتی
مدیر بازدید : 1065 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (0)

بسم اله الرحمن الرحیم 

امروز قصد داریم تا خدمت شما پکیجی را معرفی کنیم که با این پکیج شما می توانید به درامد روزانه 1 الی 3 میلیون تومان در روز برسید ، کسب درامد از اینترنت بسیار شیرین و لذت بخش است ، شما با خرید و مطالعه این پکیج اموزشی از اینترنت به عنوان بالا ترین منبع درامدیتان استفاده کرده و درامد بالایی را تجربه کنید ،

شما با ما 100% به ارزو هایتان خواهید رسید

 

 

کسب درآمد از طریق اینترنت متفاوت تر از آنچه تا به حال دیده اید!

اینجا سرنوشت همه تغییر میکنه!

 

 

سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 40000 تومان درآمد کسب کند که خوب بد نیست ولی باید قید زندگی خودش را بزنه چون 12 ساعت کار میکنه و 8 ساعت میخوابد و 4 ساعت با خانواده اگه برای خرید بیرون نره این یک واقعیته ولی من دوست دارم در کمترین زمان 3000000 تومان بدست بیاورم مثلا یک روز

ما به شما تضمین  100% موفقیت می دهیم 

من همیشه اعتقاد دارم که ما باید کار کنیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا کار کنیم ما باید تفریح داشته باشیم اگر یک روز 24 ساعته ما باید 8 ساعت بخوابیم 8 ساعت با خانواده تفریح کنیم و 4 ساعت با دوستانمون بیرون باشیم و 4 ساعت کار کنیم این رویای من بود رویایی که وقتی سرکار بودم بهش فکر میکردم چون همش سرکار بودم 12 ساعت کار بعد 10 ساعت خواب بعد 2 ساعت ناهار بعد دوباره کار و کار خسته کننده بود برام بعد یه تصمیم گرفتم که بگردم روشی پیدا کنم که بتونم پول در بیارم بدون اینکه بخوام برای کسی کار کنم . خوب مغازه که نمیتونستم اجاره کنم چون پول نداشتم شاید باورتان نشود من برای اینکه یک روش خوب پیدا کنم از خوابم زدم 12 ساعت کار 4 ساعت خواب و باقی پشت کامپیوتر دنبال انواع و اقسام روش های کسب درآمد از اینترنت تمام روش های موجود در بازار را خریدم ولی هیچ کدام برای من منبع درآمد نشد که نشد ولی بعد از چند ماه نا امیدی به ارزوم رسیدم و روش پول دار شدن از طریق اینترنت را پیدا کردم اونم نه در سایت های ایرانی بلکه در سایت های کشور های اروپایی من راهی را پیدا کردم که من را به زندگی امیدوار کرد . و به جای اینکه در شرکت کاله 12 ساعت کار کنم تا روزی 40000 بهم بدهند در خانه سه ساعت کار میکنم و روزی 3000000 درآمد دارم اصلا دنیا را یه جور دیگه می بینم وقتی یک نفر را در خیابان میبینم داره جوراب میفروشه تو سرما پیش خودم میگم چرا من ؟ چرا من باید فقط این روش را بلد باشم ؟ شاید خدا دوستم داره نمیدونم . میدونید دوستان اوایل که داشتم پول در می آوردم دوست نداشتم کسی از راز من با خبر بشه دوست داشتم فقط من تنهایی پودار باشم چون این روش من بود که برای پیدا کردنش وقت گذاشتم ولی الان میگم نه باید به کسانی که زمانی مثل خودم بودند کمک کنم پس بگذارید شما را راهنمایی کنم , ببینید دوستان در اینترنت تنها از چند راه میشود کسب درآمد کرد 1 - یا یک فایل آموزشی یا یک نرم افزار کم یاب را بفروشید که خوب زمان بر هستش یعنی باید ماه ها صبر کنید تا یک نفر به فایل شما احتیاج پیدا کند و فایل شما را بخرد 2 - سایت های کلیکی که خوب این سایت هایی که پول زیاد میدهند کلاهبردار هستند و انهایی که قانونی هستند یا پول کمی میدهند مثلا 1000 تومان در روز یا اصلا نمیشود به حساب خودمان در ایران انتقال دهیم 3 - یا تبلیغات و بازاریابی که خوب یا باید یک سایت معتبر داشته باشید و یا تایم زیاد دوستان یه روش دیگر در این دنیای پهناور اینترنت وجود دارد که اکثر ما از آن خبر نداریم ولی اکثرمردم اروپا و امریکا از آن اطلاع دارند و از آن روش ها هم استفاده میکنند که خوب من هم دارم از این روش استفاده میکنم این روش بسیار ساده است و همه افراد میتوانند ازش استفاده کنند تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشند آن وقت میشود با یک روز کار تا 3000000تومان پول بدست آورد شما نه فایلی را میفروشید و نه بازاریابی میکنید فقط و فقط طبق آموزش من پیش میروید و میبینید خیلی ساده است انقدر ساده که فکرش را هم نمیکنید ببینید دوستان شما برای پولدار شدن کافیه که پای خودتون را جای پای من بگذارید من اول قصد داشتم این آموزش را مجانی در اختیار مردم قرار دهم ولی وقتی افرادی فایل های بی ارزش را برای فروش گذاشتند و من هم قبل از این روش آنها را خریدم و به نتیجه نرسیدم من هم بر آن شدم تا برای اموزشم ارزش قائل بشم با این تفاوت که آموزش من از همه ِ آموزش ها متفاوت تره و کسب درآمد در آن وجود دارد عزیزان همین الان دو تا در جلوی پای شما قرار داره یکی از درها روش نوشته ورود و دیگری نوشته خروج تصمیم با خودتونه که اینده را چگونه میخواهید اگر آینده خود را دوست دارید و دوست دارید هم زندگی کنید هم پول داشته باشید از درب ورود وارد شوید و میبینید که همه چیز حقیقت داره و میشود خیلی ساده به 3 میلیون تومان در یکه روز و تنها با 8 ساعت کار در ماه های اول دست پیدا کرد طبق آموزش من یا تردید میکنید و از درب خروج خارج خواهید شد و تا سال ها به این فکر خواهید کرد که پشت در ورود چی بوده به هر حال تصمیم با شماست من تلاشم را برای شما کردم بلاخره همه که نباید پولدار باشند کسی به خواستش میرسه که بهاش را بده دوستان شما همین امروز میتوانید شروع کنید و اولین درآمد خودتان را کسب کنید . دوستتان دارم دنیای خودتان را از امروز بسازید .

 

 

حرف نمیزنیم . عمل می کنیم!پای کلی پول در میونه

هی تو؟؟ بله تو!! قراره پولدار شی!باور کـن

 


چرا باید به ما اعتماد کنید؟

این وبسایت به دلیل موارد زیر همیشه قابل اطمینان است :

1- نماد اعتبار الکترونی                                                                                                         ( ما زیر مجموعه سایت فورکیا هستیم و مجموعه فورکیا یکی از معتبر ترین فروشگاه ساز در کشور و دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و وزارت ارشاد می باشد .)         

2- درگاه بانکی امن

( امکان پرداخت توسط بانک های ملت ،  پارسیان و صادرات این امکان را به شما می دهد از معتبرترین و پرسابقه ترین بانک های کشور برای پرداخت پول و خرید محصول استفاده نمایید .)

 

اثبات درامد زایی با این روش ، درامد ماهی 70 تا 90 میلیون در ماه با این پکیج :

 

 
 
نکته: در صورتی که برای شما سوالاتی  پش امده یا قبلا از پکیج های دیگر کسب درامد از اینترنت استفاده کرده اید اما به درامد نرسیدید ، در قسمت *تماس با ما * که در نوار بالایی سایت قرار دارد یا از جیمیل گروه که در نوار پایین سایت ادرس ان ذکر شده با ادمین سایت  ارتباط برقرار کنید تا مشاوره  کلی درباره کارکرد و ویژگی های  پکیج بگیرید و با خیال راحت نسبت به خرید ان اقدام نمایید و مطمعن شوید شما برای اینکار ساخته شدید یا نه!!
 
 

توجه خیلی مهم!!!

این پکیج با 75% درصد تخفیف و قیمت واقعی 200 هزار تومان ، با قیمت 50 هزار تومان در حال فروش است پس از 1 ماه به قیمت 75 هزار تومان خواهد رسید پس وقتت رو از دست نده و همین حالا اقدام به

دانلود ، مطالعه ، و عمل کردن به اموزش ها 

 

 

 

**توجه--توجه** 

 

حتما با مشاهده تصویر بالا متعجب شدید نه؟اما باید عرض کنم که این مسئله کاملا واقعیه.توسط فقط یکی از روش های آموزش داده شده ما ،  خواهید توانست خیلی ساده در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه به درآمدی بالغ بر ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان دست پیدا کنید

*توجه-توجه* 

در صورتی که قبلا از پکیج دیگری در این زمینه استفاده کردید می توانید با مشاوران ما از طریق بخش پشتیبانی خرید ارتباط برقرار کنید تا با خیالی راحت برای خرید ان اقدام کنید و اطمینان حاصل کنید که می توانید درامد داشته باشید 

 

 


 

 داشتن شغلی پاره وقت با ساعات کار دلخواه اما درآمد خیره کننده!

 این کار، راه اندازی کانال و فروش اجناس نیست

 این کار، ذره ای نیاز به دانش زبان انگلیسی ندارد!

 این کار، هیچ ارتباطی به هوش مالی ندارد!

 این کار، نیازی به ریالی سرمایه اولیه ندارد خیالتون کاملا راحت!!

 خیالتون کاملا راحت باشه که این روش جواب میده و یک چیز جدیده و هیچ دروغی درکار نیست!

 این روش نیازی به صرف زمان طولانی برای یادگیری نداره، در کمتر از یک روز شما می توانید آن را یاد بگیرید!

 این فایل آموزشی روی موبایل به سادگی دانلود و اجرا میشه ولی بهتره کامپیوتر یا لپ تاپ متصل به نت هم در دسترس باشه!

 برای اینکار نیازی نیست حتما لپتاپ و کامپیوتر داشته باشید بلکه با گوشی هم میشه انجامش داد ولی بهتره کامپیوتر یا لپ تاپ هم باشه چون سخت میشه با گوشی از پس اموزش ها بربیاید از ماگفتن بود خوددانی  !

 با این روش واقعا واقعا واقعا میشه درآمد کسب کرد به شرط اینکه هرچه زودتر شروع کنید!

 درآمد شما به تومان و در ایران هست 

 درآمد شما کاملا متعلق به خودتون هست و از هیچ کسی اون رو نمی گیرید بلکه مستقیم میاد تو حساب خودتون!

 روش این درآمد کاملا حلال و مطابق با قوانین شارع مقدس اسلام است و هیچ گونه کلاهبرداری، دروغ و سوء استفاده ای در کار نیست!

 این آموزش روی تمامی دستگاه ها اعم از گوشی های آندروید و آیفون، لپتاپ، تبلت و کامپیوتر قابل اجراست و هیچ پسوردی ندارد!

 این کار، خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیست!

 این کار برای شما و دیگران سود دارد یعنی پول درآوردن شما باعث ضرر رسیدن به کسی نمی شود!

 این کار، آموزش مونا فشار و کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز نیست!

 شما برای تهیه این آموزش می توانید از هر کارت بانکی که دارید استفاده کنید!

 این کار هیچ سقف درآمدی نداره و درآمد شما مستقیما به حساب خودتون واریز میشه پس معطل دریافت پول تون نخواهید بود!

 با هر نوع اینترنتی اعم از ADSL و اینترنت گوشی می توانید این کار را انجام دهید!

 

 در این روش، شما تا هر زمانی که کار کنید پول دریافت می کنید اما نکته اینجاست که درآمد اینکار خیلی خیلی بیشتر از سایر کارهای جامعه است!

 این کار، گوگل ادسنس نیست !

 این روش، آینوتی نیست!

 این کار، پیش بینی مسابقات و شرط بندی نیست!

 این کار تکرار یک فرمول ساده است هر روز و هروز تکرارش کنید و پول پارو کنید!!!

 

 

 

 

 

*سوالات متداول* :

1.اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روش هایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت میکند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

 

2. این کارهایی که ازشون صحبت میکنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی ، سایت های هرمی ، بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ ) ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟


پاسخ: خیر هیچکدام از این ها نیست. این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالیکه روشی هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید، در حالت کلی ما تمامی راه های کسب درامد از اینترنت که اثبات شده هستند را برایتان قرار دادیم ولی در کل باید بگویم این پکیج تمام روش هایی که افراد با ان به درامد تضمینی رسیده اند را اموزش داده مثلا یک نمونه از اموزشات درامد زایی میلیونی از ساخت وبلاگ یا درامد از سایت های ویدیویی یا درامدزایی از اینستاگرام یا سایر روش هاست در کل باید بگویم این پکیج روش های عجیب و غریب ندارد

 

3. آیا این کارها از لحاظ شرعی حلال هستند؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کارها صد در صد حلال هستند و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارند و شما میتوانید همزمان از تمامی این روش ها هم استفاده کنید و از درآمدشان لذت ببرید. بله درآمد شما از داخل ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز میشود...

 

 

4. شما میگید که با این روش میشه روزی 3 میلیون در روز درآورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟ و اینکه واقعا ما بعد از 1ماه درامد روزی 3 میلیون تومان داریم 

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار میچسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده میکنند این آموزش را خریداری میکنند و اکثر افراد فکر میکنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمیشود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگیشان را از دست میدهند! بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمیروند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک در جاهای دیگر کار میکنند. و پتانسیل کسب درآمدی این روش ها همچنان بالا و رویایی میماند.

و جواب سوال دوم اینکه ، باتوجه به شعارهای تبلیغاتی که بعضی ازهمکاران  برای پکیج ها مشابه حتی با کیفیت بسیار پایین تر می گذارند و  قیمت های سرسام اوری که روی محصولات خود قرار می گذارند ،  ما هم برای اینکه در این عرصه کم نیاوریم میزان درامد ماکسیمم یعنی 90 میلیون  کسب شده توسط کاربران  را برای روش ها و پکیج در نظر گرفتیم اما باید این را هم بدانید رسیدن به این درامد کاملا شدنی بوده و نیازمند تلاش و کار اصولی و مطابق با دستور العمل های پکیج می باشد اما در حالت کلی یک فرد می تواند ماهانه حدود 

5 تا 95 میلیون با توجه به نوع تلاش و کارش داشته باشد 

 

5. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو ب خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص کسایی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. با این روش های فوق العاده به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون در صوتیکه واقعاً دل به کار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهید قطعاً این پول رو از طریق این روش ها درمیارید و قرضتون رو میدید. پس اصلا نگران نباشید.

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر میبینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت ده پونزده تومن یا اصلاً نهایتاً بیست-سی تومن بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت بیست-سی تومن به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. ما ابتدا این آموزش را با قیمت 200,000 تومان قرار داده بودیم. ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه، 70% تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بینظیر با قیمت 60,000 تومان قابل خریداری است.( البته همان 200 هزار تومن هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب میکنید هییییچی نیست!) همچنین در این پکیج غیر از آموزشات فوق العاده برای کسب درآمد،چندتا اپلیکیشن بسیار مهم و جذاب و کمیاب هم بصورت رایگان و بعنوان هدیه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است که در سایت های دیگر با قیمت های بسیار بالایی به فروش میرسند. حالا دیگر مختارید! میتوانید با این 50 تومان یک جفت دمپایی بخرید، یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 50 تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید.

6.چه مدت طول میکشه که به اولین درامد برسیم؟ روش های اموزش داده شده در این پکیج متعدد و زیاد است و به طور کلی چند روش اصلی و اختصاصی دارد ، شما بااتجام روش های اختصاصی بعد از 1تا 3 ماه  فعالیت حساب شده طبق تجربه بنده به درامد بالای ۵ میلیون درماه های  اول خواهیدد رسید و با انجام روش ها به طور مفید و حساب شده بعد از اولین درامد ، درامدتان بیشتعر شده تا به درامد 90 میلیونی و حتی بالاتر هم برسید ، باید توجه شود پتانیسل درامد زایی این پکیج بسیار بالاست و ما هم با اثبات درامد زایی روش ها در پکیج می گوییم که می شود روزی 3 میلیون درامد داشت!! پس تعجب نکنید !! این فرصت را از دست ندهیدو گنجشک  شانستان رو برای میلیاردر شدن امتحان کنید ، راستی اگر کسی از روش های غیر اختصاصی استفاده کنه در روزهای  اول هم می تواند درامد داشته باشد ، البته درامد از این روش ها بالا نیست و بین 700 هزار تومان تا 10 میلیون در ماه متغیر است اما روش های اخصتاصی که تعدادشان 5 عدد است پتانسیل درامد زایی بسیار داشته و به قول معروف چیز دیگریست البته به  شرط انکه برای رسیدن به درامد‌ پشتکار داشته باشید و اموزشات را  بهترین شکل انجام دهید و از زیر کار شانه خالی نکنید در غیر اینصورت شاید نتوانید حتی ۱ ریال هم درامد داشته باشید

 

 

7. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت قابلیت کسب درآمد نداشت چی؟

پاسخ: **تضمین بازگشت وجه**: در صورتیکه کسی تمام نکاتی که در آموزش گفته شده را انجام دهد و بعد از یک ماه فعالیت حساب شده با ارائه یک گزارش کلی از فعالیتش ادعا کند که نتوانسته به درآمد برسد، مبلغی که از ایشان به ما رسیده را دودستی بازگشت میدهیم.
توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده‌ایم بصورت قانونی جزو "متن معامله" محسوب میشوند و ما هم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواهیم کرد...(البته مطمئن باشید کار به این جاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمیکشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به این جاها بکشد همانطور که تا الان این اتفاق هیچوقت نیفتاده است! چون شما قطعاً از همان روز های اول کسب درآمد خواهید کرد و این حرف را طبق تجربه‌ام میگویم و کاملاً هم از حرفم مطمئن هستم! 

 

توجه توجه : ما تمام سوالات شما و اطلاعات مورد نیاز مشتری هایمان را در متن بالا قرار دادیم ، در صورتی که مشکلی بوجود بیاید که ما ان را توضیح داده بودیم ، این سایت مسعولیتی در قبال مشکلاتی که بعد ها برای کاربران به وجود خواهد امد ندارد پس لطفا متن را با دقت بخوایند 


*نکته خیلی مهم *:

شما با خرید این پکیج شماره موبایل و ایمیلتان در سیستم های ما ثبت خواهد شد و هر هفته که محصول اپدیت شود ، محتوای اموزشی جدیدی برای شما ارسال خواهد شد ، پس بعد از خرید به ایمیلی که موقع خرید وارد می کنید هر هفته سری بزنید !!! 

 
 

&نظرات خود را این زیر با ما در میان بگذارید&

توجه-توجه

**تضمین بازگشت وجه**: در صورتیکه کسی تمام نکاتی که در آموزش گفته شده را انجام دهد و بعد از یک ماه فعالیت حساب شده با ارائه یک گزارش کلی از فعالیتش ادعا کند که نتوانسته به درآمد برسد، مبلغی که از ایشان به ما رسیده را دودستی بازگشت میدهیم.
توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده‌ایم بصورت قانونی جزو "متن معامله" محسوب میشوند و ما هم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواهیم کرد...(البته مطمئن باشید کار به این جاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمیکشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به این جاها بکشد همانطور که تا الان این اتفاق هیچوقت نیفتاده است! چون شما قطعاً از همان روز های اول کسب درآمد خواهید کرد و این حرف را طبق تجربه‌ام میگویم و کاملاً هم از حرفم مطمئن هستم!)

این تضمین بازگشت فقط برای کسانی است که تمام روش ها را  به نحو احسن اجرا کرده اند ولی به درامد نرسیده اند و برای بازگشت وجه باید تمام روش هایی که انجام داده اند  یا دلایل قابل قبول را برای ما در یک متن فقط از طریق قسمت *تماس با ما* سایت که در نوار بالا مشاهده می کنید  ارسال نمایند.

 

برای خرید و دانلود کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 629
  • بازدید کلی : 21,947